شرکت Higgsfield از نسل جدید ابزار تبلیغاتی خود با نام Higgsfield Ads 2.0 رونمایی کرد. این ابزار در قالب یک مینی اپلیکیشن طراحی شده و میتواند نقش اعضای تیم تولید، بازاریابی و خلاقیت را برای ساخت تبلیغات با هوش مصنوعی ایفا کند.
به گفته این شرکت، Higgsfield Ads 2.0 همراه با اشتراک سالانه عرضه میشود که شامل دسترسی نامحدود به مدلهای Kling و Nano Banana است. Higgsfield این محصول را راهکاری برای هر فرد میداند تا بتواند برند شخصی خود را بسازد و در نقش یک مدیرعامل ظاهر شود.
این ابزار دو قابلیت اصلی دارد:
-
تولید تصاویر استودیویی حرفهای
-
تولید ویدیوهای تبلیغاتی آماده انتشار
با کمک این امکانات، کاربران میتوانند تنها در چند ثانیه محتوایی در سطح یک آژانس تبلیغاتی حرفهای تولید کنند.
از جمله کاربردهای این ابزار میتوان به ساخت پوسترهای تبلیغاتی با عناصر واضح و مشخص، تولید کلیپهای سبک زندگی، ثبت عکسهای استودیویی از گجتهای فناوری و خلق تصاویر کلوزآپ با حرکت چرخشی از محصولات اشاره کرد.
Higgsfield همچنین توصیه کرده است برای دستیابی به بهترین نتیجه، کاربران از تصاویر با نورپردازی مناسب و پسزمینه تمیز استفاده کرده و چندین Preset مختلف را امتحان کنند تا سبک بصری متناسب با برند خود را بیابند.
نظرات
هیچ نظری ثبت نشده است.
فقط کاربران ثبت نام کرده می توانند نظر ثبت کنند. لینک ورود \ عضویت در سایت.